Onze blog

06-04-2020 |
Nieuws  |
tandartsVanGorp

Onze beroepsorganisatie KNMT adviseert om zeker tot maandag 13 april 2020 de reguliere tandheelkundige zorgverlening op te schorten en over te gaan op het uitsluitend behandelen van spoed bij niet-coronapatiënten.

Het is op dit moment van het grootste belang om sociale contacten zoveel mogelijk te beperken en daarmee de verspreiding van het virus af te remmen.

Wij kiezen er voor als beroepsgroep door “social distancing”, het afstand houden van elkaar, de bestrijding van het corona-virus te ondersteunen.

Dat wil niet zeggen dat onze praktijk en andere praktijken een onveilige omgeving vormen. Onveilig, neen juist niet. Een tandartspraktijk is door jarenlange toepassing en training van omgang met de WIP-richtlijnen (Wet Infectie Preventie) een extreem veilige omgeving. Zowel voor patiënten als medewerkers van de praktijk.

Maar afstand houden van elkaar is op dit moment een goede methode om het virus niet verder te verspreiden. Wij vinden het onze morele plicht om daar maximaal aan mee te werken.

Wij verlenen dus zeker tot maandag 13 april 2020 alleen noodhulp.

Wij vragen uw begrip daar voor.

U kunt altijd met de praktijk telefonisch contact opnemen van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 16.00 uur. Onze assistenten en tandartsen zullen met u overleggen en proberen een snelle oplossing te vinden voor uw eventuele tandheelkundige problemen.

Vele groeten, en wij vertrouwen erop u binnenkort weer in onze veilige tandarts omgeving te mogen ontvangen.

Tandartsen en medewerkers Praktijk van Gorp